100 tl borç aldığını söyleyecek ve sen rezil olacaksın ?
borç al ver benlik birşey değil ama bana böyle dese ben vericeğim parayı vermem.
bana uyma ben deliyim bana yapılsa yaparım diyorum.
keşke net bir tarih vermeseydiniz. karşı taraf sizi çok tanımadığı için tedirgin olmuştur.
100₺ için Rezillik :)
65
●3.486
- 06-12-2020, 00:35:22Hocam, inanılmaz bir durum vallahi nasıl bu duruma düştünüz hayret ettim. Arkadaşınızın arkadşından borç alıyorsunuz, olur gider zamanı kaçırıyorsunuz ne büyük talihsizlik ki sokağa çıkma yasağına dek gelmiş, ulan 100 tl be 100 tl neki birde yüzsüz yüzsüz borç verip üste çıkmış. Hayır hemen bulunacak para aslında ama şaşar beşer, 3-5 öğrenci arkadaş dek gelir borcu ödemeye giderken mazallah yemek ısmarlarsınız. Ha bu arada 100-200 binde borcunuz var şimdi onlarda bu küçücük miktarı istemeye kalkarlar bir de üste çıkarlarsa vay Allah insalık bitmiş. Ha bir de burda abuk sabuk ters yorum yapan arkadaşlar var onlarıda anlayamıyorum hepimiz yorum yapacağımıza 1 er lira hesabınıza atsaydık zaten olay çözülmüştü. Hayır yani 1 aylık hukukumuz var neticede, onu geç hepimiz mustafanın arkadaşı sayılırız ne olacakGrappic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2020, 00:49:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.https://www.r10.net/off-topic/2594606-yok-artik.htmlmuratgok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farkı yok - 06-12-2020, 00:54:17Bu forumda çoğu şeyin farkı yok hocam, belirli kalıplarda eleştirir bazıları belirli kalıplarda üstü kapalı para lazım der bazılarıGrappic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2020, 00:55:58Hocam para lazım demek istesem bu kadar kıvırmammuratgok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rica eder sorardım. İçimi dökmek istedim. Ama hata ettim neyse.
- 06-12-2020, 00:58:45Üstad, zaten net tarih demedim haftaya dedim aslında. Neyse Halledip vereceğiz tabiki adamın parasını. Aldık sağolsun yinede.Glare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2020, 01:03:40O zaman sana altın bir tavsiye yıllarca tanışıklığın olan arkadaşının duymaması gereken borcunu, 1 aylık hukukun olan bir sitenin çoğuyla 1 saat bile hukukun olmadığı üyelerine anlatma, ha anlattın o zaman iyi yorumada geleceksin kötü yorumada buna yapacak bir şey yok. Çünkü şuan aldığın negatif bir çok yorumu verdiğin cevaplarla alıyorsun, ticaretimizi yaparken aaa biri derdini anlatmış şu arada gidelimde şu üyeye sallıyalım diye kimse gelmez. Neyse gerektiğinden fazla bile yazdım konuya.Grappic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle