• 06-12-2020, 00:11:05
    #55
    100 tl borç aldığını söyleyecek ve sen rezil olacaksın ?
    borç al ver benlik birşey değil ama bana böyle dese ben vericeğim parayı vermem.
    bana uyma ben deliyim bana yapılsa yaparım diyorum.
    keşke net bir tarih vermeseydiniz. karşı taraf sizi çok tanımadığı için tedirgin olmuştur.
  • 06-12-2020, 00:35:22
    #56
    Grappic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değişiklik arayana kadar, üstündeki kardeş gibi çözüm üret, fikir ver. Asıl sen değişiksin. Sen değişik adam görmemişsin
    Hocam, inanılmaz bir durum vallahi nasıl bu duruma düştünüz hayret ettim. Arkadaşınızın arkadşından borç alıyorsunuz, olur gider zamanı kaçırıyorsunuz ne büyük talihsizlik ki sokağa çıkma yasağına dek gelmiş, ulan 100 tl be 100 tl neki birde yüzsüz yüzsüz borç verip üste çıkmış. Hayır hemen bulunacak para aslında ama şaşar beşer, 3-5 öğrenci arkadaş dek gelir borcu ödemeye giderken mazallah yemek ısmarlarsınız. Ha bu arada 100-200 binde borcunuz var şimdi onlarda bu küçücük miktarı istemeye kalkarlar bir de üste çıkarlarsa vay Allah insalık bitmiş. Ha bir de burda abuk sabuk ters yorum yapan arkadaşlar var onlarıda anlayamıyorum hepimiz yorum yapacağımıza 1 er lira hesabınıza atsaydık zaten olay çözülmüştü. Hayır yani 1 aylık hukukumuz var neticede, onu geç hepimiz mustafanın arkadaşı sayılırız ne olacak
  • 06-12-2020, 00:49:14
    #57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    muratgok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, inanılmaz bir durum vallahi nasıl bu duruma düştünüz hayret ettim. Arkadaşınızın arkadşından borç alıyorsunuz, olur gider zamanı kaçırıyorsunuz ne büyük talihsizlik ki sokağa çıkma yasağına dek gelmiş, ulan 100 tl be 100 tl neki birde yüzsüz yüzsüz borç verip üste çıkmış. Hayır hemen bulunacak para aslında ama şaşar beşer, 3-5 öğrenci arkadaş dek gelir borcu ödemeye giderken mazallah yemek ısmarlarsınız. Ha bu arada 100-200 binde borcunuz var şimdi onlarda bu küçücük miktarı istemeye kalkarlar bir de üste çıkarlarsa vay Allah insalık bitmiş. Ha bir de burda abuk sabuk ters yorum yapan arkadaşlar var onlarıda anlayamıyorum hepimiz yorum yapacağımıza 1 er lira hesabınıza atsaydık zaten olay çözülmüştü. Hayır yani 1 aylık hukukumuz var neticede, onu geç hepimiz mustafanın arkadaşı sayılırız ne olacak
    https://www.r10.net/off-topic/2594606-yok-artik.html

    Farkı yok
  • 06-12-2020, 00:54:17
    #58
    Bu forumda çoğu şeyin farkı yok hocam, belirli kalıplarda eleştirir bazıları belirli kalıplarda üstü kapalı para lazım der bazıları
  • 06-12-2020, 00:55:58
    #59
    muratgok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forumda çoğu şeyin farkı yok hocam, belirli kalıplarda eleştirir bazıları belirli kalıplarda üstü kapalı para lazım der bazıları
    Hocam para lazım demek istesem bu kadar kıvırmam Rica eder sorardım. İçimi dökmek istedim. Ama hata ettim neyse.
  • 06-12-2020, 00:57:38
    #60
    yeni üye terörü devam ediyor
  • 06-12-2020, 00:58:45
    #61
    Glare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 tl borç aldığını söyleyecek ve sen rezil olacaksın ?
    borç al ver benlik birşey değil ama bana böyle dese ben vericeğim parayı vermem.
    bana uyma ben deliyim bana yapılsa yaparım diyorum.
    keşke net bir tarih vermeseydiniz. karşı taraf sizi çok tanımadığı için tedirgin olmuştur.
    Üstad, zaten net tarih demedim haftaya dedim aslında. Neyse Halledip vereceğiz tabiki adamın parasını. Aldık sağolsun yinede.
  • 06-12-2020, 01:03:40
    #62
    Grappic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam para lazım demek istesem bu kadar kıvırmam Rica eder sorardım. İçimi dökmek istedim. Ama hata ettim neyse.
    O zaman sana altın bir tavsiye yıllarca tanışıklığın olan arkadaşının duymaması gereken borcunu, 1 aylık hukukun olan bir sitenin çoğuyla 1 saat bile hukukun olmadığı üyelerine anlatma, ha anlattın o zaman iyi yorumada geleceksin kötü yorumada buna yapacak bir şey yok. Çünkü şuan aldığın negatif bir çok yorumu verdiğin cevaplarla alıyorsun, ticaretimizi yaparken aaa biri derdini anlatmış şu arada gidelimde şu üyeye sallıyalım diye kimse gelmez. Neyse gerektiğinden fazla bile yazdım konuya.
  • 06-12-2020, 01:36:53
    #63
    Rezil ederim vs. gibi şeyler söylemem ama sözünü tutmayan birisine bir daha borç vermem.