• 05-12-2020, 23:40:57
    #46
    Nasıl alıştırırsan öyle gider. Bunu yanlış anlama ama 100TL yi küçümsemen bana göre zaten direkt konunun tüm doğrularını sıfırlıyor. Sonuçta en azından benim düşüncem para değeri insanın elinde ki para miktarına göre ve onu nasıl elde ettiğine göre değişir belki sen boş gezerken o çalışıp didinip kazandı o parayı onun için çok değerli ona saatlerini verdi ve belki de 2 gün boyunca başkalarına amelelik yaptı o para için ama sen gelmiş burada bu parayı küçümsüyorsun bu parayı küçümsemen için bu paradan en az 2 katını kazanman lazım ki kazansan bu duruma düşmezsin yani o 100TL şuan siz iki alacaklı verecekli arasında büyük bir meblağ küçük değil. Bence bir daha düşün. Hem başta dediğim gibi bundan sonra ya borç alırken 2 kez düşünürsün yada aldığın borcu zamanında ödersin bence arkadaş doğru olanı yapmış. Bu benim şahsi görüşüm.
    • KoJiRo
    • SeoEdit
    KoJiRo ve SeoEdit bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 05-12-2020, 23:44:12
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/account-amp-lisa...8127463-a.html

    Belki alan olur konuyu bırakıyorum.
  • 05-12-2020, 23:45:46
    #48
    1 kişiye rezil olacağım diye tutuşmuşun ama konunun şuan 1250 görüntülenmesi var.
  • 05-12-2020, 23:47:22
    #49
    CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kişiye rezil olacağım diye tutuşmuşun ama konunun şuan 1250 görüntülenmesi var.
    Terbiyeni takın, adam ol. Tutuşmuşun falan.
  • 05-12-2020, 23:49:06
    #50
    Grappic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Terbiyeni takın, adam ol. Tutuşmuşun falan.
    Adamlık ortada az nasiplen bence.
    Üslubuna dikkat et !
  • 05-12-2020, 23:50:34
    #51
    CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlık ortada az nasiplen bence.
    Üslubuna dikkat et !
    Bunu bana senmi söylüyorsun? Üslup falan?

    Sana kim veriyor tutuşmuşun deme hakkını birader? Çocuğun mu var karşında senin ?
  • 05-12-2020, 23:55:00
    #52
    CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlık ortada az nasiplen bence.
    Üslubuna dikkat et !
    Bak senin de zamanında param var diye teklif verdiğin ama sözünde durmadığını gösteren bir eksin var ?

    https://www.r10.net/ikinci-el/202646...39733-a-3.html

    Demekki neymiş, insanlar anlık sorunlar değişimler yaşayabiliyormuş.

    Ben burada çoğu kişinin hatasını yakaladım yorum yapan ama sürmedim önüne. Sen örnek oldun.
  • 05-12-2020, 23:59:12
    #53
    Grappic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak senin de zamanında param var diye teklif verdiğin ama sözünde durmadığını gösteren bir eksin var ?

    https://www.r10.net/ikinci-el/202646...39733-a-3.html

    Demekki neymiş, insanlar anlık sorunlar değişimler yaşayabiliyormuş.

    Ben burada çoğu kişinin hatasını yakaladım yorum yapan ama sürmedim önüne. Sen örnek oldun.
    Tamam kardeşim haklısın
    Şu virüs bitse keşke de sokağa çıkma yasakları kalksa.
    Dediğim gibi sen haklısın daha da uzatma konuyu boşver hata benim.
  • 06-12-2020, 00:03:26
    #54
    Üyeliği durduruldu
    ALLAH borçlu kardeşimize edalar versin. R10 da çok onur kırıcı insan var. Büyük konuşan, alay eden, dalga geçen kişiler var. Hatta bana karşı iftira atan bir arkadaş da bu konuya yorum yazmış. ALLAH herkesi ve herşeyi biliyor. Yarın bakalım sizler ne olacaksınız. Mevlam şeytana uydurmasın.