100₺ için Rezillik :)
65
●3.486
- 05-12-2020, 23:40:57Nasıl alıştırırsan öyle gider. Bunu yanlış anlama ama 100TL yi küçümsemen bana göre zaten direkt konunun tüm doğrularını sıfırlıyor. Sonuçta en azından benim düşüncem para değeri insanın elinde ki para miktarına göre ve onu nasıl elde ettiğine göre değişir belki sen boş gezerken o çalışıp didinip kazandı o parayı onun için çok değerli ona saatlerini verdi ve belki de 2 gün boyunca başkalarına amelelik yaptı o para için ama sen gelmiş burada bu parayı küçümsüyorsun bu parayı küçümsemen için bu paradan en az 2 katını kazanman lazım ki kazansan bu duruma düşmezsin yani o 100TL şuan siz iki alacaklı verecekli arasında büyük bir meblağ küçük değil. Bence bir daha düşün. Hem başta dediğim gibi bundan sonra ya borç alırken 2 kez düşünürsün yada aldığın borcu zamanında ödersin bence arkadaş doğru olanı yapmış. Bu benim şahsi görüşüm.
- 05-12-2020, 23:44:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 05-12-2020, 23:47:22Terbiyeni takın, adam ol. Tutuşmuşun falan.CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2020, 23:49:06Adamlık ortada az nasiplen bence.Grappic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üslubuna dikkat et ! - 05-12-2020, 23:50:34Bunu bana senmi söylüyorsun? Üslup falan?CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana kim veriyor tutuşmuşun deme hakkını birader? Çocuğun mu var karşında senin ? - 05-12-2020, 23:55:00Bak senin de zamanında param var diye teklif verdiğin ama sözünde durmadığını gösteren bir eksin var ?CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/ikinci-el/202646...39733-a-3.html
Demekki neymiş, insanlar anlık sorunlar değişimler yaşayabiliyormuş.
Ben burada çoğu kişinin hatasını yakaladım yorum yapan ama sürmedim önüne. Sen örnek oldun. - 05-12-2020, 23:59:12Tamam kardeşim haklısınGrappic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Şu virüs bitse keşke de sokağa çıkma yasakları kalksa.
Dediğim gibi sen haklısın daha da uzatma konuyu boşver hata benim. - 06-12-2020, 00:03:26Üyeliği durdurulduALLAH borçlu kardeşimize edalar versin. R10 da çok onur kırıcı insan var. Büyük konuşan, alay eden, dalga geçen kişiler var. Hatta bana karşı iftira atan bir arkadaş da bu konuya yorum yazmış. ALLAH herkesi ve herşeyi biliyor. Yarın bakalım sizler ne olacaksınız. Mevlam şeytana uydurmasın.
