• 05-12-2020, 23:08:41
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Hiç bişey yapamıyorsanız editörlük-post işleri kısmına girin c/p için bi konu açın yarın ödersiniz paranızı. Ben öğrencilik yıllarımda r10un veritabanı sıfırlanmadan önce yıllarca bu şekilde para kazandım. Sadece bu işlerle, hem okudum hem yurt paramı ödedim hemde sevgilimle gezdim. Bu platformu böyle dertlerinizi dile getirmek için değilde para kazanmak için kullansanız şuan ki derdiniz kalmayacak zaten. Yıllar öncesine göre cidden forumda baya bi kalite düşüklüğü görüyorum, kimse üstten bakıyormuşum gibi düşünüp yanlış anlamasın.

    Ne kadar verimli bi platformda olduğunuzun farkında değilsiniz. Yıllarca davetiye arayanlar biliyordu buraların değerini..
  • 05-12-2020, 23:09:33
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Çok değişiksin hocam
  • 05-12-2020, 23:11:13
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Peder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok değişiksin hocam
    Değişiklik arayana kadar, üstündeki kardeş gibi çözüm üret, fikir ver. Asıl sen değişiksin. Sen değişik adam görmemişsin
  • 05-12-2020, 23:12:47
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Peder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 günlük üyesin hocam ne diyorsun sen?
    Tamamını okumadın dimi ?
  • 05-12-2020, 23:13:34
    #41
    Peder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 günlük üyesin hocam ne diyorsun sen?
    çocuksun sen çocuk. 12 senelik üyeler gelip sana 4 AYLIK üyesin demesinimi bekliyorsun?

    Üyelik ayına yılına göremi, karar veriyorsun.oku öyle cevap ver
  • 05-12-2020, 23:15:58
    #42
    Yine konuda saçma insanlar var takılma, bu arkadaşının ağzına laf vermek gibi olucak yeri geldiğince en ufak olayda "benim arkadaşımdn borç istediğin günleri hatırlatma" v.b derse susar kalır insan kişilik ve karakter önemli tabi kişiye göre anlayana yeterli cevaptır.
    • Grappic
    Grappic bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-12-2020, 23:17:59
    #43
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine konuda saçma insanlar var takılma, bu arkadaşının ağzına laf vermek gibi olucak yeri geldiğince en ufak olayda "benim arkadaşımdn borç istediğin günleri hatırlatma" v.b derse susar kalır insan kişilik ve karakter önemli tabi kişiye göre anlayana yeterli cevaptır.
    Güzel kardeşim, ben hepsine yeterim merak etme. Konuyu anlamayıp yazan o kadar çok insan var ki .
    İnsan gibi cevap veren nadirler var. Boşver yazsınlar ben takmıyorum.
  • 05-12-2020, 23:25:15
    #44

    Ben bu emojiyi bırakmak için geldim.
  • 05-12-2020, 23:39:34
    #45
    Belki alan olur diye şu konuyu bırakayım.. en azından ihtiyacım giderir.

    Çok uyguna koydum.

    https://www.r10.net/account-amp-lisa...8127463-a.html