Hiç bişey yapamıyorsanız editörlük-post işleri kısmına girin c/p için bi konu açın yarın ödersiniz paranızı. Ben öğrencilik yıllarımda r10un veritabanı sıfırlanmadan önce yıllarca bu şekilde para kazandım. Sadece bu işlerle, hem okudum hem yurt paramı ödedim hemde sevgilimle gezdim. Bu platformu böyle dertlerinizi dile getirmek için değilde para kazanmak için kullansanız şuan ki derdiniz kalmayacak zaten. Yıllar öncesine göre cidden forumda baya bi kalite düşüklüğü görüyorum, kimse üstten bakıyormuşum gibi düşünüp yanlış anlamasın.

Ne kadar verimli bi platformda olduğunuzun farkında değilsiniz. Yıllarca davetiye arayanlar biliyordu buraların değerini..