Nasıl alıştırırsan öyle gider. Bunu yanlış anlama ama 100TL yi küçümsemen bana göre zaten direkt konunun tüm doğrularını sıfırlıyor. Sonuçta en azından benim düşüncem para değeri insanın elinde ki para miktarına göre ve onu nasıl elde ettiğine göre değişir belki sen boş gezerken o çalışıp didinip kazandı o parayı onun için çok değerli ona saatlerini verdi ve belki de 2 gün boyunca başkalarına amelelik yaptı o para için ama sen gelmiş burada bu parayı küçümsüyorsun bu parayı küçümsemen için bu paradan en az 2 katını kazanman lazım ki kazansan bu duruma düşmezsin yani o 100TL şuan siz iki alacaklı verecekli arasında büyük bir meblağ küçük değil. Bence bir daha düşün. Hem başta dediğim gibi bundan sonra ya borç alırken 2 kez düşünürsün yada aldığın borcu zamanında ödersin bence arkadaş doğru olanı yapmış. Bu benim şahsi görüşüm.