ALLAH borçlu kardeşimize edalar versin. R10 da çok onur kırıcı insan var. Büyük konuşan, alay eden, dalga geçen kişiler var. Hatta bana karşı iftira atan bir arkadaş da bu konuya yorum yazmış. ALLAH herkesi ve herşeyi biliyor. Yarın bakalım sizler ne olacaksınız. Mevlam şeytana uydurmasın.