muratgok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam, inanılmaz bir durum vallahi nasıl bu duruma düştünüz hayret ettim. Arkadaşınızın arkadşından borç alıyorsunuz, olur gider zamanı kaçırıyorsunuz ne büyük talihsizlik ki sokağa çıkma yasağına dek gelmiş, ulan 100 tl be 100 tl neki birde yüzsüz yüzsüz borç verip üste çıkmış. Hayır hemen bulunacak para aslında ama şaşar beşer, 3-5 öğrenci arkadaş dek gelir borcu ödemeye giderken mazallah yemek ısmarlarsınız. Ha bu arada 100-200 binde borcunuz var şimdi onlarda bu küçücük miktarı istemeye kalkarlar bir de üste çıkarlarsa vay Allah insalık bitmiş. Ha bir de burda abuk sabuk ters yorum yapan arkadaşlar var onlarıda anlayamıyorum hepimiz yorum yapacağımıza 1 er lira hesabınıza atsaydık zaten olay çözülmüştü. Hayır yani 1 aylık hukukumuz var neticede, onu geç hepimiz mustafanın arkadaşı sayılırız ne olacak
https://www.r10.net/off-topic/2594606-yok-artik.html

Farkı yok