Hocam para lazım demek istesem bu kadar kıvırmam

Rica eder sorardım. İçimi dökmek istedim. Ama hata ettim neyse.
O zaman sana altın bir tavsiye yıllarca tanışıklığın olan arkadaşının duymaması gereken borcunu, 1 aylık hukukun olan bir sitenin çoğuyla 1 saat bile hukukun olmadığı üyelerine anlatma, ha anlattın o zaman iyi yorumada geleceksin kötü yorumada buna yapacak bir şey yok. Çünkü şuan aldığın negatif bir çok yorumu verdiğin cevaplarla alıyorsun, ticaretimizi yaparken aaa biri derdini anlatmış şu arada gidelimde şu üyeye sallıyalım diye kimse gelmez. Neyse gerektiğinden fazla bile yazdım konuya.