• 01-12-2020, 15:27:33
    #10
    PREMIUM SEO
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neye dayanarak hocam? Üniversitelerin puanı kalitesine göre olduğu için en kötü üni ile iyi bir üni eğitimleri aynı seviyede olamaz. Üniversitede öğrenmek öğrenciden başlıyor diye düşünüyorum.
    Neye göre şuna göre devlette çalışan yazılımcılar 2 scripti kodlayamıyorlar kodlasalar bile sunucu yol geçen hanı gibi oluyor ki bunun bir çok örneğine şahit olduk. Şuan bile bir çok kurum,üniversitede olan güvenlik açıklarını söyleyebilirim. Tabi bunu bütün çalışanlar için söylemiyorum ama %90'ı böyle. Öğrenmek öğrenciden başlasa da neticede o diplomayı kullanıyor.
  • 01-12-2020, 15:29:41
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yerden başlanması gerekiyor ama dimi.
    Lise müfredatında temel html css ve hosting konuları var diye biliyorum ama bilen kimse yok öğretmenler çok kötü seçiliyor yanlış yerden başlaması da var bu işin
  • 01-12-2020, 15:30:08
    #12
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlkokulları geçtim üniversitede bu konuda verilen eğitimin tam anlamıyla verilmediğini söyleyebilirim.
    Kesinlikle katılıyorum, 2 farklı üniversitede eğitim gördüm. İki üniversitede de çok yetersizdi. Bir şey katmıyor yani insana, laylaylom programcılığı. Udemy üstünden ufak meblağlara çok kaliteli, güncel eğitim veren hocalar var. Üniversitede bilişimi sadece diploma denilen kağıt parçası için okuyun yani. Kendinizi geliştirmek, bir şeyler öğrenmek istiyorsanız, meslek edinmek istiyorsanız dooğru udemye. Tabii izleyip bırakmakla olmuyor, uygulayacaksın

    Üniversitede hocaya diyorum hocam bu Visual Basic'in niye 2000 senesindeki halini görüyoruz, bu syntaxlar zaten eski, bir işimize yaramayacak ki? (Onu geçtim VBasic'in hiç bir versiyonu işimize yaramayacak bence ) Elimdeki döküman böyle diyor. O zaman yeni döküman hazırla? Geleceği böyle mi şekillendiriyorsun yani? 2000 senesinde bulmuş bir döküman, ismini geçirmiş altına üstüne anlatıyor. Çok yazık valla.
  • 01-12-2020, 15:33:51
    #13
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neye göre şuna göre devlette çalışan yazılımcılar 2 scripti kodlayamıyorlar kodlasalar bile sunucu yol geçen hanı gibi oluyor ki bunun bir çok örneğine şahit olduk. Şuan bile bir çok kurum,üniversitede olan güvenlik açıklarını söyleyebilirim. Tabi bunu bütün çalışanlar için söylemiyorum ama %90'ı böyle. Öğrenmek öğrenciden başlasa da neticede o diplomayı kullanıyor.
    Evet 2 satır kod yazamayan çok iyi ünilerden mezun olanlar var ama çok iyi yazılımcılar da var. İyi yazılımcıların çoğu devlette çalışmaz, çünkü alacağı maaş ve standartları belli. Üniversitede eğitim sisteminin yetersizliğinden ziyade malum bölümlerden mezun olanların yaptığı işe ilgisi ve merakı olmadıkları için kendilerini yetiştirmeyip yetersiz kalıyorlar.
  • 01-12-2020, 15:37:38
    #14
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neye dayanarak hocam? Üniversitelerin puanı kalitesine göre olduğu için en kötü üni ile iyi bir üni eğitimleri aynı seviyede olamaz. Üniversitede öğrenmek öğrenciden başlıyor diye düşünüyorum.
    Şuna dayanarak bence, okulun puanı 100 de olsa 800 olsa bana güncel, yeterli eğitim vermek zorunda. Ya en azından temelini adam akıllı öğretmek zorunda. Kimsenin ileri seviye beklentisi yok zaten düşük puanlı okula gittiğinde. Bir konu anlatırken bunu böyle yapıyoruz, yani bu şu demek diye anlat. Temelleri öğret, gerisini zaten istiyorsa kendisi bile yolunu bulur. Bunun kaliteyle, okulun puanıyla falan alakası yok. Hocaların yeterliliğiyle alakalı. Alakasız insanlar alakasız yerlerde ders anlatıyor. 60 yaşında php anlatan hoca gördüm ben, derste şarkı söylüyordu ha bire.