Neye göre şuna göre devlette çalışan yazılımcılar 2 scripti kodlayamıyorlar kodlasalar bile sunucu yol geçen hanı gibi oluyor ki bunun bir çok örneğine şahit olduk. Şuan bile bir çok kurum,üniversitede olan güvenlik açıklarını söyleyebilirim. Tabi bunu bütün çalışanlar için söylemiyorum ama %90'ı böyle. Öğrenmek öğrenciden başlasa da neticede o diplomayı kullanıyor.
Evet 2 satır kod yazamayan çok iyi ünilerden mezun olanlar var ama çok iyi yazılımcılar da var. İyi yazılımcıların çoğu devlette çalışmaz, çünkü alacağı maaş ve standartları belli. Üniversitede eğitim sisteminin yetersizliğinden ziyade malum bölümlerden mezun olanların yaptığı işe ilgisi ve merakı olmadıkları için kendilerini yetiştirmeyip yetersiz kalıyorlar.