Neye dayanarak hocam? Üniversitelerin puanı kalitesine göre olduğu için en kötü üni ile iyi bir üni eğitimleri aynı seviyede olamaz. Üniversitede öğrenmek öğrenciden başlıyor diye düşünüyorum.
Şuna dayanarak bence, okulun puanı 100 de olsa 800 olsa bana güncel, yeterli eğitim vermek
zorunda. Ya en azından temelini adam akıllı öğretmek zorunda. Kimsenin ileri seviye beklentisi yok zaten düşük puanlı okula gittiğinde. Bir konu anlatırken bunu böyle yapıyoruz, yani bu şu demek diye anlat. Temelleri öğret, gerisini zaten istiyorsa kendisi bile yolunu bulur. Bunun kaliteyle, okulun puanıyla falan alakası yok. Hocaların yeterliliğiyle alakalı. Alakasız insanlar alakasız yerlerde ders anlatıyor. 60 yaşında php anlatan hoca gördüm ben, derste şarkı söylüyordu ha bire.