Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neye dayanarak hocam? Üniversitelerin puanı kalitesine göre olduğu için en kötü üni ile iyi bir üni eğitimleri aynı seviyede olamaz. Üniversitede öğrenmek öğrenciden başlıyor diye düşünüyorum.
Neye göre şuna göre devlette çalışan yazılımcılar 2 scripti kodlayamıyorlar kodlasalar bile sunucu yol geçen hanı gibi oluyor ki bunun bir çok örneğine şahit olduk. Şuan bile bir çok kurum,üniversitede olan güvenlik açıklarını söyleyebilirim. Tabi bunu bütün çalışanlar için söylemiyorum ama %90'ı böyle. Öğrenmek öğrenciden başlasa da neticede o diplomayı kullanıyor.