İlkokulları geçtim üniversitede bu konuda verilen eğitimin tam anlamıyla verilmediğini söyleyebilirim.
Kesinlikle katılıyorum, 2 farklı üniversitede eğitim gördüm. İki üniversitede de çok yetersizdi. Bir şey katmıyor yani insana, laylaylom programcılığı. Udemy üstünden ufak meblağlara çok kaliteli, güncel eğitim veren hocalar var. Üniversitede bilişimi sadece diploma denilen kağıt parçası için okuyun yani. Kendinizi geliştirmek, bir şeyler öğrenmek istiyorsanız,
meslek edinmek istiyorsanız dooğru udemye. Tabii izleyip bırakmakla olmuyor, uygulayacaksın
Üniversitede hocaya diyorum hocam bu Visual Basic'in niye 2000 senesindeki halini görüyoruz, bu syntaxlar zaten eski, bir işimize yaramayacak ki? (Onu geçtim VBasic'in hiç bir versiyonu işimize yaramayacak bence

) Elimdeki döküman böyle diyor. O zaman yeni döküman hazırla? Geleceği böyle mi şekillendiriyorsun yani? 2000 senesinde bulmuş bir döküman, ismini geçirmiş altına üstüne anlatıyor. Çok yazık valla.