• 28-11-2020, 15:49:18
    #1
    R10 Hangi Operatörü Kullanıyor . Ben uzun süredir Türk Telekom kullanıyorum ama artık hem paket fiyatları hem yaşadığım sorunlar yüzünden sıkıldım. Hangi operatöre geçmeliyim?
  • 28-11-2020, 15:49:30
    #2
    Vodafone
  • 28-11-2020, 15:50:31
    #3
    Bimcell
  • 28-11-2020, 15:50:42
    #4
    Google 1. Sayfa Garantili
    Bimcell Bulunduğum lokasyonda çok iyi çekiyor, Turkcell ve Vodafone'dan o kadar verim alamıyorum.
  • 28-11-2020, 15:51:04
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Turkcell kullanıyorum. Paket fiyatları biraz fazla. Ama kalitesinden ödün vermeyen tek firma. Gerçekten nereye gitsem -çekmesini geçtim- 4.5G internet var.
  • 28-11-2020, 15:52:53
    #6
    Konuya anket eklenebilirdi
    Turkcell
  • 28-11-2020, 15:53:00
    #7
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bimcell

    40tl 'ye ayda 20gb'dan fazla veren farklı bir operatör varsa geçelim hemen
    Bimcell uygun ama heryerde çekmiyor diyorlar hocam
  • 28-11-2020, 15:53:04
    #8
    Turkcell kalitesinden şaşmıyorum
  • 28-11-2020, 15:53:17
    #9
    takip