R10 Hangi Operatörü Kullanıyor ?
17
●219
- 28-11-2020, 15:49:18R10 Hangi Operatörü Kullanıyor . Ben uzun süredir Türk Telekom kullanıyorum ama artık hem paket fiyatları hem yaşadığım sorunlar yüzünden sıkıldım. Hangi operatöre geçmeliyim?
- 28-11-2020, 15:50:42Bimcell
Bulunduğum lokasyonda çok iyi çekiyor, Turkcell ve Vodafone'dan o kadar verim alamıyorum.
- 28-11-2020, 15:53:00Bimcell uygun ama heryerde çekmiyor diyorlar hocamBacklinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bulunduğum lokasyonda çok iyi çekiyor, Turkcell ve Vodafone'dan o kadar verim alamıyorum.