Konu
R10 Hangi Operatörü Kullanıyor ?
28-11-2020, 15:51:04
#5
Pratix
Üyeliği durduruldu
Turkcell kullanıyorum. Paket fiyatları biraz fazla. Ama kalitesinden ödün vermeyen tek firma. Gerçekten nereye gitsem -çekmesini geçtim- 4.5G internet var.