Konu
R10 Hangi Operatörü Kullanıyor ?
28-11-2020, 15:49:18
#1
umutkrcm26
R10 Hangi Operatörü Kullanıyor . Ben uzun süredir Türk Telekom kullanıyorum ama artık hem paket fiyatları hem yaşadığım sorunlar yüzünden sıkıldım. Hangi operatöre geçmeliyim?