Konu
R10 Hangi Operatörü Kullanıyor ?
28-11-2020, 15:53:00
#7
umutkrcm26
Backlinkim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bimcell
40tl 'ye ayda 20gb'dan fazla veren farklı bir operatör varsa geçelim hemen
Bimcell uygun ama heryerde çekmiyor diyorlar hocam