• 24-11-2020, 00:07:32
    #1
    merhaba arkadaşlar,
    nokia kış lastiği kullanan var mı?
    almayı düşünüyorum da biraz araştırdım birde r10 dan sorayım dedim..
  • 24-11-2020, 00:21:11
    #2
    3 sene evvel nokian waterproff alacaktım baya araştırdım yorumlar olumluydu fakat vazgeçtim bir arkadaşımın önerisi üzerine goodyear vector4 gen 2 aldım. Özellikle ıslak yolda yol tutuşu mükemmeldi. Gerçi 4 mevsim di kışlık değildi.
  • 24-11-2020, 00:28:17
    #3
    Nokia lastik derken bir an telefon aklıma geldi böyle lastik markası var mıydı diye düşünündüm

    Lastik bu önemli , 50-100 fazla verin bilindik bir marka alın derim , Arabanın en önemli parçası lastiktir bir kaç cm'lik fren mesafesi dahi hayat kurtarır yada kaza önler.
  • 24-11-2020, 00:39:10
    #4
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nokia lastik derken bir an telefon aklıma geldi böyle lastik markası var mıydı diye düşünündüm

    Lastik bu önemli , 50-100 fazla verin bilindik bir marka alın derim , Arabanın en önemli parçası lastiktir bir kaç cm'lik fren mesafesi dahi hayat kurtarır yada kaza önler.
    Nokian özellikle kış lastikleri çok iyidir. Ayrıca çok eski bir firmadır. Çoğu lastik üreticisinden iyidir lastikleri.
  • 24-11-2020, 00:45:12
    #5
    Nokian kış lastiği kullanıyorum 3 senedir. Ankara'da en ufak kayma yada patinaj sorunu yaşamadım. wr-d4 modelini kullanıyorum.
  • 24-11-2020, 16:08:20
    #6
    herkese yorumlar için teşekkürler,
    hepsiburada indrimde aldım bakalım inş pişman olmam..