merhaba arkadaşlar,
nokia kış lastiği kullanan var mı?
almayı düşünüyorum da biraz araştırdım birde r10 dan sorayım dedim..
nokia kış lastiği kullanan var mı?
5
●55
- 24-11-2020, 00:28:17Nokia lastik derken bir an telefon aklıma geldi böyle lastik markası var mıydı diye düşünündüm

Lastik bu önemli , 50-100 fazla verin bilindik bir marka alın derim , Arabanın en önemli parçası lastiktir bir kaç cm'lik fren mesafesi dahi hayat kurtarır yada kaza önler. - 24-11-2020, 00:39:10Nokian özellikle kış lastikleri çok iyidir. Ayrıca çok eski bir firmadır. Çoğu lastik üreticisinden iyidir lastikleri.kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
