Konu
nokia kış lastiği kullanan var mı?
24-11-2020, 00:45:12
#5
Berkay
Nokian kış lastiği kullanıyorum 3 senedir. Ankara'da en ufak kayma yada patinaj sorunu yaşamadım. wr-d4 modelini kullanıyorum.