Konu
nokia kış lastiği kullanan var mı?
24-11-2020, 00:21:11
#2
hkafali
3 sene evvel
nokian waterproff alacaktım baya araştırdım yorumlar olumluydu fakat vazgeçtim bir arkadaşımın önerisi üzerine goodyear vector4 gen 2 aldım. Özellikle ıslak yolda yol tutuşu mükemmeldi. Gerçi 4 mevsim di kışlık değildi.