3 sene evvel nokian waterproff alacaktım baya araştırdım yorumlar olumluydu fakat vazgeçtim bir arkadaşımın önerisi üzerine goodyear vector4 gen 2 aldım. Özellikle ıslak yolda yol tutuşu mükemmeldi. Gerçi 4 mevsim di kışlık değildi.