Konu
nokia kış lastiği kullanan var mı?
24-11-2020, 00:07:32
#1
aztech
merhaba arkadaşlar,
nokia kış lastiği kullanan var mı?
almayı düşünüyorum da biraz araştırdım birde r10 dan sorayım dedim..