kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nokia lastik derken bir an telefon aklıma geldi böyle lastik markası var mıydı diye düşünündüm

Lastik bu önemli , 50-100 fazla verin bilindik bir marka alın derim , Arabanın en önemli parçası lastiktir bir kaç cm'lik fren mesafesi dahi hayat kurtarır yada kaza önler.
Nokian özellikle kış lastikleri çok iyidir. Ayrıca çok eski bir firmadır. Çoğu lastik üreticisinden iyidir lastikleri.