• 16-11-2020, 23:51:41
    #1
    Arkadaşlar başlıkta da gördüğünüz gibi multilogin alternatifi arıyorum. Google'ın beni tamamen farklı bir tarayıcıdan girdiğimi düşünmesini istiyorum. mümkünse kendi proxylerimle kullanabileyim. Daha önce multilogin kullanmadım ama sanırım aradığım şey tam anlamıyla multilogin'di. Bu programı ücretsiz kullanabilirsem müthiş olur.
  • 16-11-2020, 23:56:54
    #2
    dev
    Kurumsal Üye
    Mordecai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar başlıkta da gördüğünüz gibi multilogin alternatifi arıyorum. Google'ın beni tamamen farklı bir tarayıcıdan girdiğimi düşünmesini istiyorum. mümkünse kendi proxylerimle kullanabileyim. Daha önce multilogin kullanmadım ama sanırım aradığım şey tam anlamıyla multilogin'di. Bu programı ücretsiz kullanabilirsem müthiş olur.
    Bir ara cok aradim fakat alternatifini bulamadim. Multiloginin en dusuk paketi 99 dolar, 100 tane profil acmaya izin veriyor. Bari sunu dusurun 10 dolar 10 profil olsun dedim ona da sicak bakamadilar. Bende gidip hetzner cloud makina alip windows kurdum ve opera portable kullanmaya basladim.
  • 16-11-2020, 23:58:16
    #3
    Pm atın hocam yardımcı olayım, googleden kaçmak benim işim
  • 16-11-2020, 23:58:58
    #4
    kameleo.io var fiyatlandırmaya buradan bakabilirsiniz.
  • 17-11-2020, 00:00:52
    #5
    ethmtrgt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kameleo.io var fiyatlandırmaya buradan bakabilirsiniz.
    aslına bakarsanız konuyu açmadan önce görmüştüm bunu. Tam olarak multiloginin yerini alır mı sizce hocam?
  • 17-11-2020, 00:03:14
    #6
    Mordecai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslına bakarsanız konuyu açmadan önce görmüştüm bunu. Tam olarak multiloginin yerini alır mı sizce hocam?
    İkisini de kullanmadım o yüzden fikrim yok maalesef. Kendi yaptığım puppeteer stealth kullanan ilkel bir uygulama var onu kullanıyorum
  • 17-11-2020, 00:03:55
    #7
    Vakit sorunum yok dersen sadece Google değil çoğu sistemden kaçan bir sistem kurabilirim. Multilogin ya da tarayıcılar kadar pratik değil fakat en sağlam yöntem bu.



    Bu kadar açarsan hesaplar açıldıktan sonra onaya düşer ama ben sadece abartmak istemiştim
  • 17-11-2020, 00:16:25
    #8
    BaranRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vakit sorunum yok dersen gerçek sadece Google değil çoğu sistemden kaçan bir sistem kurabilirim. Multilogin ya da tarayıcılar kadar pratik değil fakat en sağlam yöntem bu.



    Bu kadar açarsan hesaplar açıldıktan sonra onaya düşer ama ben sadece abartmak istemiştim
    Senin bilgisayar iyi kaldırıyorum Baran bu kadar tarayıcı
  • 17-11-2020, 00:20:06
    #9
    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin bilgisayar iyi kaldırıyorum Baran bu kadar tarayıcı
    Biraz abarttım abi bu tarayıcı meselesini :P

    Biliyosun seviyorum kurcalamayı.