Arkadaşlar başlıkta da gördüğünüz gibi multilogin alternatifi arıyorum. Google'ın beni tamamen farklı bir tarayıcıdan girdiğimi düşünmesini istiyorum. mümkünse kendi proxylerimle kullanabileyim. Daha önce multilogin kullanmadım ama sanırım aradığım şey tam anlamıyla multilogin'di. Bu programı ücretsiz kullanabilirsem müthiş olur.