Vakit sorunum yok dersen sadece Google değil çoğu sistemden kaçan bir sistem kurabilirim. Multilogin ya da tarayıcılar kadar pratik değil fakat en sağlam yöntem bu.
Bu kadar açarsan hesaplar açıldıktan sonra onaya düşer ama ben sadece abartmak istemiştim