Arkadaşlar başlıkta da gördüğünüz gibi multilogin alternatifi arıyorum. Google'ın beni tamamen farklı bir tarayıcıdan girdiğimi düşünmesini istiyorum. mümkünse kendi proxylerimle kullanabileyim. Daha önce multilogin kullanmadım ama sanırım aradığım şey tam anlamıyla multilogin'di. Bu programı ücretsiz kullanabilirsem müthiş olur.
Bir ara cok aradim fakat alternatifini bulamadim. Multiloginin en dusuk paketi 99 dolar, 100 tane profil acmaya izin veriyor. Bari sunu dusurun 10 dolar 10 profil olsun dedim ona da sicak bakamadilar. Bende gidip hetzner cloud makina alip windows kurdum ve opera portable kullanmaya basladim.