Mordecai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslına bakarsanız konuyu açmadan önce görmüştüm bunu. Tam olarak multiloginin yerini alır mı sizce hocam?
İkisini de kullanmadım o yüzden fikrim yok maalesef. Kendi yaptığım puppeteer stealth kullanan ilkel bir uygulama var onu kullanıyorum