Bip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizce bu iş tutar mı?
16
●316
- 14-11-2020, 23:19:38Evet, gerçi yemeksepeti'nde de bu uygulama var aslında Yemeksepeti Vale diye ama her yerde yok.acoso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2020, 23:23:22Bizim burada da afişler falan asılmıştı. Kendimden örnek vereyim. Uygulamayı indirdim öyle bir gezindim ne var ne yok diye. Siparişimi yine arayarak ilettim. Eğer çok kalabalık bir yer değilse tutmaz bence. Kalabalıksa da insanların zihnine kazınacak farklı reklam tipleri lazım.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yemeksepeti 2-3 ay önce geldi bahsettiğim yere, öyle olmasına rağmen hâlâ yaklaşık 7-8 restoran var. En çok satış yapan restoran hâlâ yemeksepetine üye değil. Üye olunca gelecek yorumları bekliyorum sayıyı görmek için. Şu an popüler olaral Burger King var, geçenlerde baktım 3 ayda 80 civarı yorum almış. - 14-11-2020, 23:24:44Ortalama nüfusu 500.000 hocam.Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2020, 03:35:49Paket servisi olmayan restaurant ve cafelere, ortak çalışacak 1-2 motorlu kurye ayarlayın hocam bence, ortak ödeme yapsınlar. Bu şekilde onları da oyuna sokarsınız. Fark yaratabilirsiniz belki bu şekilde. broşür dağıtımı yapın ve yanında daire kapılarına buzdolapları için magnet bırakın. İnsanlar acıkınca buzdolabına giderler önce
ve bölgesel İnternet reklamlarınızı yapın neden olmasın.. Ama komisyonsuz neden yapasınız ki onu anlamadım. Komisyon müthiş bir gelir kapısı. Komisyonsuz yapacağınıza, cafe ve restaurantlarla anlaşın fiyatlar konusunda % bi indirim alın, menülerini siz kendiniz yükleyin, 2 motorlu kuryeyle sipariş başı + bahşiş olarak anlaşın. Hedef fiyat altı kalanlara 5₺ ücret alın, Menülerin üzerine 3-5 ekleyin satın daha iyi değil mi
Getirin yemek versiyonu.
- 15-11-2020, 11:58:48Fikir çok iyi hocam, ekleyeceğiz kesinlikle. Ama şöyle Komisyonsuz derken Cafe ve Restaurantlar bizimle anlaşsın diye ilk baslarda onlardan komisyon almamayı düşünüyoruz.umutakgul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-11-2020, 12:18:22Anladım sadece kısa vadeli bir düşünce komisyon almamak. O halde cafe ve restauranlara bunu kampanya gibi 3 ay komisyon alınmayacak şeklinde gösterirseniz, sonradan komisyon alındığında gözlerine gelmez. Baştan bu tür şeyleri söylemeyip sonradan çıktığında insanlar daha farklı tavır sergileyebiliyor. Sisteme bahşiş kısmını da ekleyin hocam kredi kartıyla ödeme yapmak isteyenlerde bahşiş verebilmiş olsunlar bu şekilde emekçiyi es geçmeyinMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel hocam hayırlısı olsun başarılar şimdiden.
- 15-11-2020, 13:47:23Tamamdır hocam, çok teşekkür ederiz güzel fikirleriniz için. Tümünü ekleyeceğiz sistemeumutakgul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ve bölgesel İnternet reklamlarınızı yapın neden olmasın.. Ama komisyonsuz neden yapasınız ki onu anlamadım. Komisyon müthiş bir gelir kapısı. Komisyonsuz yapacağınıza, cafe ve restaurantlarla anlaşın fiyatlar konusunda % bi indirim alın, menülerini siz kendiniz yükleyin, 2 motorlu kuryeyle sipariş başı + bahşiş olarak anlaşın. Hedef fiyat altı kalanlara 5₺ ücret alın, Menülerin üzerine 3-5 ekleyin satın daha iyi değil mi