• 14-11-2020, 23:18:49
    #10
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    170 bin nüfusu olan memleketimize yemeksepeti yaklaşık 2 ay önce geldi. Ondan önce sizin dediğinize benzer bir uygulama yapıldı. Çok reklam yapılmasına rağmen pek tutmadı. İnsanlar yine ilgili restoranları arayarak sipariş veriyordu.
    Bayağı bir kampanya yapıp, broşür, afiş gibi reklamlar da yapmayı düşünüyoruz aslında. Yine de tutmaz mı sizce?
  • 14-11-2020, 23:19:38
    #11
    acoso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamen aynısını bu sabah ben de düşünüyordum, bölgede 50 restoran varsa yemeksepetinde 9 - 10 tane var. Bir kaç elemanla, paket servis yapmayan mekanları da bu uygulamaya dahil edip düşük komisyonla bir şeyler yapılsa iyi de reklam yapılsa çok güzel tutabilir diye düşünüyorum. (Doordash , UberEats mantığı)
    Evet, gerçi yemeksepeti'nde de bu uygulama var aslında Yemeksepeti Vale diye ama her yerde yok.
  • 14-11-2020, 23:23:22
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayağı bir kampanya yapıp, broşür, afiş gibi reklamlar da yapmayı düşünüyoruz aslında. Yine de tutmaz mı sizce?
    Bizim burada da afişler falan asılmıştı. Kendimden örnek vereyim. Uygulamayı indirdim öyle bir gezindim ne var ne yok diye. Siparişimi yine arayarak ilettim. Eğer çok kalabalık bir yer değilse tutmaz bence. Kalabalıksa da insanların zihnine kazınacak farklı reklam tipleri lazım.

    Yemeksepeti 2-3 ay önce geldi bahsettiğim yere, öyle olmasına rağmen hâlâ yaklaşık 7-8 restoran var. En çok satış yapan restoran hâlâ yemeksepetine üye değil. Üye olunca gelecek yorumları bekliyorum sayıyı görmek için. Şu an popüler olaral Burger King var, geçenlerde baktım 3 ayda 80 civarı yorum almış.
  • 14-11-2020, 23:24:44
    #13
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim burada da afişler falan asılmıştı. Kendimden örnek vereyim. Uygulamayı indirdim öyle bir gezindim ne var ne yok diye. Siparişimi yine arayarak ilettim. Eğer çok kalabalık bir yer değilse tutmaz bence. Kalabalıksa da insanların zihnine kazınacak farklı reklam tipleri lazım.

    Yemeksepeti 2-3 ay önce geldi bahsettiğim yere, öyle olmasına rağmen hâlâ yaklaşık 7-8 restoran var. En çok satış yapan restoran hâlâ yemeksepetine üye değil. Üye olunca gelecek yorumları bekliyorum sayıyı görmek için. Şu an popüler olaral Burger King var, geçenlerde baktım 3 ayda 80 civarı yorum almış.
    Ortalama nüfusu 500.000 hocam.
  • 15-11-2020, 03:35:49
    #14
    Paket servisi olmayan restaurant ve cafelere, ortak çalışacak 1-2 motorlu kurye ayarlayın hocam bence, ortak ödeme yapsınlar. Bu şekilde onları da oyuna sokarsınız. Fark yaratabilirsiniz belki bu şekilde. broşür dağıtımı yapın ve yanında daire kapılarına buzdolapları için magnet bırakın. İnsanlar acıkınca buzdolabına giderler önce ve bölgesel İnternet reklamlarınızı yapın neden olmasın.. Ama komisyonsuz neden yapasınız ki onu anlamadım. Komisyon müthiş bir gelir kapısı. Komisyonsuz yapacağınıza, cafe ve restaurantlarla anlaşın fiyatlar konusunda % bi indirim alın, menülerini siz kendiniz yükleyin, 2 motorlu kuryeyle sipariş başı + bahşiş olarak anlaşın. Hedef fiyat altı kalanlara 5₺ ücret alın, Menülerin üzerine 3-5 ekleyin satın daha iyi değil mi Getir’in yemek versiyonu.
  • 15-11-2020, 11:58:48
    #15
    umutakgul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paket servisi olmayan restaurant ve cafelere, ortak çalışacak 1-2 motorlu kurye ayarlayın hocam bence, ortak ödeme yapsınlar. Bu şekilde onları da oyuna sokarsınız. Fark yaratabilirsiniz belki bu şekilde. broşür dağıtımı yapın ve yanında daire kapılarına buzdolapları için magnet bırakın. İnsanlar acıkınca buzdolabına giderler önce ve bölgesel İnternet reklamlarınızı yapın neden olmasın.. Ama komisyonsuz neden yapasınız ki onu anlamadım. Komisyon müthiş bir gelir kapısı. Komisyonsuz yapacağınıza, cafe ve restaurantlarla anlaşın fiyatlar konusunda % bi indirim alın, menülerini siz kendiniz yükleyin, 2 motorlu kuryeyle sipariş başı + bahşiş olarak anlaşın. Hedef fiyat altı kalanlara 5₺ ücret alın, Menülerin üzerine 3-5 ekleyin satın daha iyi değil mi Getir’in yemek versiyonu.
    Fikir çok iyi hocam, ekleyeceğiz kesinlikle. Ama şöyle Komisyonsuz derken Cafe ve Restaurantlar bizimle anlaşsın diye ilk baslarda onlardan komisyon almamayı düşünüyoruz.
    • umutakgul
    umutakgul bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-11-2020, 12:18:22
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fikir çok iyi hocam, ekleyeceğiz kesinlikle. Ama şöyle Komisyonsuz derken Cafe ve Restaurantlar bizimle anlaşsın diye ilk baslarda onlardan komisyon almamayı düşünüyoruz.
    Anladım sadece kısa vadeli bir düşünce komisyon almamak. O halde cafe ve restauranlara bunu kampanya gibi 3 ay komisyon alınmayacak şeklinde gösterirseniz, sonradan komisyon alındığında gözlerine gelmez. Baştan bu tür şeyleri söylemeyip sonradan çıktığında insanlar daha farklı tavır sergileyebiliyor. Sisteme bahşiş kısmını da ekleyin hocam kredi kartıyla ödeme yapmak isteyenlerde bahşiş verebilmiş olsunlar bu şekilde emekçiyi es geçmeyin Güzel hocam hayırlısı olsun başarılar şimdiden.
  • 15-11-2020, 13:47:23
    #17
    umutakgul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım sadece kısa vadeli bir düşünce komisyon almamak. O halde cafe ve restauranlara bunu kampanya gibi 3 ay komisyon alınmayacak şeklinde gösterirseniz, sonradan komisyon alındığında gözlerine gelmez. Baştan bu tür şeyleri söylemeyip sonradan çıktığında insanlar daha farklı tavır sergileyebiliyor. Sisteme bahşiş kısmını da ekleyin hocam kredi kartıyla ödeme yapmak isteyenlerde bahşiş verebilmiş olsunlar bu şekilde emekçiyi es geçmeyin Güzel hocam hayırlısı olsun başarılar şimdiden.
    Tamamdır hocam, çok teşekkür ederiz güzel fikirleriniz için. Tümünü ekleyeceğiz sisteme
    • umutakgul
    umutakgul bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.