Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayağı bir kampanya yapıp, broşür, afiş gibi reklamlar da yapmayı düşünüyoruz aslında. Yine de tutmaz mı sizce?
Bizim burada da afişler falan asılmıştı. Kendimden örnek vereyim. Uygulamayı indirdim öyle bir gezindim ne var ne yok diye. Siparişimi yine arayarak ilettim. Eğer çok kalabalık bir yer değilse tutmaz bence. Kalabalıksa da insanların zihnine kazınacak farklı reklam tipleri lazım.

Yemeksepeti 2-3 ay önce geldi bahsettiğim yere, öyle olmasına rağmen hâlâ yaklaşık 7-8 restoran var. En çok satış yapan restoran hâlâ yemeksepetine üye değil. Üye olunca gelecek yorumları bekliyorum sayıyı görmek için. Şu an popüler olaral Burger King var, geçenlerde baktım 3 ayda 80 civarı yorum almış.