Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
170 bin nüfusu olan memleketimize yemeksepeti yaklaşık 2 ay önce geldi. Ondan önce sizin dediğinize benzer bir uygulama yapıldı. Çok reklam yapılmasına rağmen pek tutmadı. İnsanlar yine ilgili restoranları arayarak sipariş veriyordu.
Bayağı bir kampanya yapıp, broşür, afiş gibi reklamlar da yapmayı düşünüyoruz aslında. Yine de tutmaz mı sizce?