Anladım sadece kısa vadeli bir düşünce komisyon almamak. O halde cafe ve restauranlara bunu kampanya gibi 3 ay komisyon alınmayacak şeklinde gösterirseniz, sonradan komisyon alındığında gözlerine gelmez. Baştan bu tür şeyleri söylemeyip sonradan çıktığında insanlar daha farklı tavır sergileyebiliyor. Sisteme bahşiş kısmını da ekleyin hocam kredi kartıyla ödeme yapmak isteyenlerde bahşiş verebilmiş olsunlar bu şekilde emekçiyi es geçmeyin

Güzel hocam hayırlısı olsun başarılar şimdiden.
Tamamdır hocam, çok teşekkür ederiz güzel fikirleriniz için. Tümünü ekleyeceğiz sisteme