umutakgul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paket servisi olmayan restaurant ve cafelere, ortak çalışacak 1-2 motorlu kurye ayarlayın hocam bence, ortak ödeme yapsınlar. Bu şekilde onları da oyuna sokarsınız. Fark yaratabilirsiniz belki bu şekilde. broşür dağıtımı yapın ve yanında daire kapılarına buzdolapları için magnet bırakın. İnsanlar acıkınca buzdolabına giderler önce ve bölgesel İnternet reklamlarınızı yapın neden olmasın.. Ama komisyonsuz neden yapasınız ki onu anlamadım. Komisyon müthiş bir gelir kapısı. Komisyonsuz yapacağınıza, cafe ve restaurantlarla anlaşın fiyatlar konusunda % bi indirim alın, menülerini siz kendiniz yükleyin, 2 motorlu kuryeyle sipariş başı + bahşiş olarak anlaşın. Hedef fiyat altı kalanlara 5₺ ücret alın, Menülerin üzerine 3-5 ekleyin satın daha iyi değil mi Getir’in yemek versiyonu.
Fikir çok iyi hocam, ekleyeceğiz kesinlikle. Ama şöyle Komisyonsuz derken Cafe ve Restaurantlar bizimle anlaşsın diye ilk baslarda onlardan komisyon almamayı düşünüyoruz.