• 22-10-2020, 11:33:57
    #1
    Merhaba arkadaşlar, Mabel matiz'in kliğleri hakkında neler düşünüyorsunuz ? Şahsen ben çok beğeniyorum ve bu adamın kliplerinde ki yorumları okuyup o klibin ne anlama geldiğini bilmek hoşuma gidiyor.
    "Toy" klibinde yapılan efsane yorum var : "Adam ülkeyi kültür bakanlığından daha iyi tanıtıyor..."

  • 22-10-2020, 11:40:21
    #2
    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, Mabel matiz'in kliğleri hakkında neler düşünüyorsunuz ? Şahsen ben çok beğeniyorum ve bu adamın kliplerinde ki yorumları okuyup o klibin ne anlama geldiğini bilmek hoşuma gidiyor.
    "Toy" klibinde yapılan efsane yorum var : "Adam ülkeyi kültür bakanlığından daha iyi tanıtıyor..."
    Kendisi Türkiye pop piyasasında en sevdiğim kişidir. Her yıl 14 Şubat'ta konserine giderim son 3 senedir çok çok iyi işler yaptı. Yaptığı kliplerin produksiyonu olsun çekimi olsun her şeyi bence çok iyi. Sondaki yoruma katılıyorum özellikle Mendilimde Kırmızım Var klibi çok güzel bir çalışmaydı.
  • 22-10-2020, 11:42:48
    #3
    emirorhanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisi Türkiye pop piyasasında en sevdiğim kişidir. Her yıl 14 Şubat'ta konserine giderim son 3 senedir çok çok iyi işler yaptı. Yaptığı kliplerin produksiyonu olsun çekimi olsun her şeyi bence çok iyi. Sondaki yoruma katılıyorum özellikle Mendilimde Kırmızım Var klibi çok güzel bir çalışmaydı.
    Gözlerine şarkısı da efsane. Evet mendilimde kırmızım var efsane bir anlamı var.

    Sanatçılar böyle anlam ve yüklü dolu olmalı
  • 22-10-2020, 11:43:42
    #4
    "Mabel matizin yeni kısa filmi yayınlandı" tarzında duyuruyorlar.
    Kültürel müzikler, çağımızın ozanı gibi
    TOY klibinde sub zero var
  • 22-10-2020, 11:47:21
    #5
    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, Mabel matiz'in kliğleri hakkında neler düşünüyorsunuz ? Şahsen ben çok beğeniyorum ve bu adamın kliplerinde ki yorumları okuyup o klibin ne anlama geldiğini bilmek hoşuma gidiyor.
    "Toy" klibinde yapılan efsane yorum var : "Adam ülkeyi kültür bakanlığından daha iyi tanıtıyor..."
    Kendilerini ve müzik tarzlarını pek sevmem yanlış hatırlamıyorsam homoyum diye açıklama yapmıştı danslarını mustafa sandala benzetiyorum karanlıkta prizi ararıyormuş gibi geliyor arap kültürünü tanıtıyor bence çok fazla eski türkçe farsça ve arapça kelimeler kullanılıyor.
  • 22-10-2020, 11:58:39
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendilerini ve müzik tarzlarını pek sevmem yanlış hatırlamıyorsam homoyum diye açıklama yapmıştı danslarını mustafa sandala benzetiyorum karanlıkta prizi ararıyormuş gibi geliyor arap kültürünü tanıtıyor bence çok fazla eski türkçe farsça ve arapça kelimeler kullanılıyor.
    Düşüncenize saygı duyuyorum Aslında arap kültüründen ziyade bazı olayları kurguluyor. Tabi bu olaylar o dönem ve şartlara göre de değişiyor.