mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar, Mabel matiz'in kliğleri hakkında neler düşünüyorsunuz ? Şahsen ben çok beğeniyorum ve bu adamın kliplerinde ki yorumları okuyup o klibin ne anlama geldiğini bilmek hoşuma gidiyor.
"Toy" klibinde yapılan efsane yorum var : "Adam ülkeyi kültür bakanlığından daha iyi tanıtıyor..."
Kendisi Türkiye pop piyasasında en sevdiğim kişidir. Her yıl 14 Şubat'ta konserine giderim son 3 senedir çok çok iyi işler yaptı. Yaptığı kliplerin produksiyonu olsun çekimi olsun her şeyi bence çok iyi. Sondaki yoruma katılıyorum özellikle Mendilimde Kırmızım Var klibi çok güzel bir çalışmaydı.