Merhaba arkadaşlar, Mabel matiz'in kliğleri hakkında neler düşünüyorsunuz ? Şahsen ben çok beğeniyorum ve bu adamın kliplerinde ki yorumları okuyup o klibin ne anlama geldiğini bilmek hoşuma gidiyor.
"Toy" klibinde yapılan efsane yorum var : "Adam ülkeyi kültür bakanlığından daha iyi tanıtıyor..."
Kendilerini ve müzik tarzlarını pek sevmem yanlış hatırlamıyorsam homoyum diye açıklama yapmıştı danslarını mustafa sandala benzetiyorum karanlıkta prizi ararıyormuş gibi geliyor arap kültürünü tanıtıyor bence çok fazla eski türkçe farsça ve arapça kelimeler kullanılıyor.