Merhaba arkadaşlar, Mabel matiz'in kliğleri hakkında neler düşünüyorsunuz ? Şahsen ben çok beğeniyorum ve bu adamın kliplerinde ki yorumları okuyup o klibin ne anlama geldiğini bilmek hoşuma gidiyor.
"Toy" klibinde yapılan efsane yorum var : "Adam ülkeyi kültür bakanlığından daha iyi tanıtıyor..."