Kendisi Türkiye pop piyasasında en sevdiğim kişidir. Her yıl 14 Şubat'ta konserine giderim son 3 senedir çok çok iyi işler yaptı. Yaptığı kliplerin produksiyonu olsun çekimi olsun her şeyi bence çok iyi. Sondaki yoruma katılıyorum özellikle Mendilimde Kırmızım Var klibi çok güzel bir çalışmaydı.
Gözlerine şarkısı da efsane. Evet mendilimde kırmızım var efsane bir anlamı var.
Sanatçılar böyle anlam ve yüklü dolu olmalı