merhaba arkadaşlar,
bir hafta önce halı sahada çok kötü şekilde ayak bileğimi burktum. çatırdama sesi geldi. acile gittim ve alçıya aldılar. 2 gün sonra ortopediye gittim (hala şişti). kırılma olmadığını ama bağların koptuğunu söyledi (sanırım o ses bağ kopma sesiydi). tekrar alçıya aldı. 3 gün sonra yavaş yavaş basmamı söyledi.
bir haftadır üzerine basamıyorum. ayağa kalkıp düz tuttuğumda bile feci şekilde ağrıyor. uzanırken hiç sorun yok.
bunu tecrübe edinen oldu mu? sizce ne yapmalıyım?
Bileğim Burkuldu | Tecrübeli olan?
6
●115
- 21-10-2020, 12:02:48Öncelikle geçiş olsun. Daha iyi bir doktora gitmenizde fayda var.
- 21-10-2020, 14:23:05Niggaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 1 hafta oldu. doktor da 3 gün sonra bas demişti. arada kaldım çok. 1 ay da yatarım problem değil de ne yapmam gerektiği konusunda çok tereddütteyim. annem de zeytinyağı sürelim demişti. alçıdan sonra yaparım mecburen.SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-10-2020, 14:32:25Hocam başka bir doktora daha çıkabilirsiniz benim ayağımda kırık vardı 25. Gün alçıyı çıkartıp bas dedi doktor basmadım sonra başka doktora gittim ciddi bir kırık tespiti yaptı ve bu kırıkta 8-12 hafta minimum süreydi yeni çıktı alçılarım 3. Ayımda. Bence bir doktor daha kontrol etsin birde bildiğim kadarıyla ayakta alçı varken zaten basmayı denememek gerek