hocam daha yeni olduğu için kesinlikle üzerine basma! gerekirse 1 hafta yatalak kal aynısı benimde başıma gelmişti, geçmiş olsun.
Annem üzerine zeytinyağıyla hamuru yağurup üzerine bırakmıştı baya faydası olmuştu bu arada.
Biraz acele ediyorsunuz sanki
hocam 1 hafta oldu. doktor da 3 gün sonra bas demişti. arada kaldım çok. 1 ay da yatarım problem değil de ne yapmam gerektiği konusunda çok tereddütteyim. annem de zeytinyağı sürelim demişti. alçıdan sonra yaparım mecburen.