merhaba arkadaşlar,

bir hafta önce halı sahada çok kötü şekilde ayak bileğimi burktum. çatırdama sesi geldi. acile gittim ve alçıya aldılar. 2 gün sonra ortopediye gittim (hala şişti). kırılma olmadığını ama bağların koptuğunu söyledi (sanırım o ses bağ kopma sesiydi). tekrar alçıya aldı. 3 gün sonra yavaş yavaş basmamı söyledi.

bir haftadır üzerine basamıyorum. ayağa kalkıp düz tuttuğumda bile feci şekilde ağrıyor. uzanırken hiç sorun yok.

bunu tecrübe edinen oldu mu? sizce ne yapmalıyım?