hocam daha yeni olduğu için kesinlikle üzerine basma! gerekirse 1 hafta yatalak kal aynısı benimde başıma gelmişti, geçmiş olsun.

Annem üzerine zeytinyağıyla hamuru yağurup üzerine bırakmıştı baya faydası olmuştu bu arada.