Hocam başka bir doktora daha çıkabilirsiniz benim ayağımda kırık vardı 25. Gün alçıyı çıkartıp bas dedi doktor basmadım sonra başka doktora gittim ciddi bir kırık tespiti yaptı ve bu kırıkta 8-12 hafta minimum süreydi yeni çıktı alçılarım 3. Ayımda. Bence bir doktor daha kontrol etsin birde bildiğim kadarıyla ayakta alçı varken zaten basmayı denememek gerek