R10 knk ticareti
19
●450
- 19-10-2020, 13:49:05Bence en iyisi "hocam"EnesCanturk ve uluJohan bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
- 19-10-2020, 13:49:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kimseye kanka, dostum demem. Uzun zamandır tanıdığım birkaç kişiye ismiyle hitap ederim. Geçen gün birisi var tutturmuş kardeşim, kardeşim. Bazıları söylediğiniz gibi kanka, bilmem ne diye hitap ediyor. En iyisi mesafeyi koruyarak sizli, bizli hitap etmektir.