• 19-10-2020, 13:45:00
    #1
    Arkadaşlar dikkatimi çektide neden r10da wpden konuşurken knka diye hitap eden kişiler birbirini tokatmaya çalışıyor veya mağdur bırakıyor gördüğüm şikayet konularının %50 lik bir kısmı o şekilde 😂
  • 19-10-2020, 13:46:40
    #2
    Dikkat et kanka (!)
  • 19-10-2020, 13:47:18
    #3
    Valla doğru geçen sene çalıştığım bir oto beğeni satan çocuk vardı, beğeniler sıkıntıya girince çalışmamaya başladım sonrasında tüm müşterilerime mesaj göndermiş benden düşük fiyata. Yani hangi ticaret ahlakına sığar bu yaptığı bir şey demek istemiyorum.
  • 19-10-2020, 13:47:40
    #4
    Ve bunun her sorunuza ''efendim'' kullanarak cevap verenler var. Merhaba efendim, iyiyiz efendim, evet mevcut efendim, ödemeyi geçin efendim
  • 19-10-2020, 13:48:49
    #5
    Onlar genelde küçük arkadaşlarımız oluyor
  • 19-10-2020, 13:49:05
    #6
    Bence en iyisi "hocam"
    • EnesCanturk
    • uluJohan
    EnesCanturk ve uluJohan bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 19-10-2020, 13:49:09
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kimseye kanka, dostum demem. Uzun zamandır tanıdığım birkaç kişiye ismiyle hitap ederim. Geçen gün birisi var tutturmuş kardeşim, kardeşim. Bazıları söylediğiniz gibi kanka, bilmem ne diye hitap ediyor. En iyisi mesafeyi koruyarak sizli, bizli hitap etmektir.
  • 19-10-2020, 13:49:22
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tmm knk
  • 19-10-2020, 13:50:19
    #9
    halilkahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkat et kanka (!)
    Aha tokatladı 😂