R10 knk ticareti
19
●450
- 19-10-2020, 14:14:16Saygı ve üslup çok önemli. Ben saygısız insanlarla ne olursa olsun ticaret yapmıyorum
- 19-10-2020, 14:18:57Genelde konularımda yukarıda yazanı yazarım ve buna uymayanı direk engelliyorum genelde.Herkeze tavsiye ederim.Genelde hayır gelmez o ticaretten çünkü.

