• 19-10-2020, 14:14:16
    #19
    Saygı ve üslup çok önemli. Ben saygısız insanlarla ne olursa olsun ticaret yapmıyorum
  • 19-10-2020, 14:18:57
    #20
    Genelde konularımda yukarıda yazanı yazarım ve buna uymayanı direk engelliyorum genelde.Herkeze tavsiye ederim.Genelde hayır gelmez o ticaretten çünkü.