Tural Abiyev adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 knk ticareti
19
●450
- 19-10-2020, 13:51:34kanka ve kardeşim diyip ticarete gelenler genelde mağdur bırakıyor insanları. Test edildi onaylandı.
))
- 19-10-2020, 13:51:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bak onu unuttum, zaman zaman kullanıyorum.agrzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2020, 13:53:01Hocam şeklinde hitap etmeye başladıysa bir kişi oradan %90 iş geliyor.
Kanka diye muhabbete girdiyse 1-2 saat soru sorar ya alır ya almaz
))
