• 19-10-2020, 13:51:07
    #10
    Tural Abiyev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimseye kanka, dostum demem. Uzun zamandır tanıdığım birkaç kişiye ismiyle hitap ederim. Geçen gün birisi var tutturmuş kardeşim, kardeşim. Bazıları söylediğiniz gibi kanka, bilmem ne diye hitap ediyor. En iyisi mesafeyi koruyarak sizli, bizli hitap etmektir.
    En mantıklısı hocam dır ne resmi nede çok samimi
  • 19-10-2020, 13:51:34
    #11
    kanka ve kardeşim diyip ticarete gelenler genelde mağdur bırakıyor insanları. Test edildi onaylandı. ))
  • 19-10-2020, 13:51:52
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    agrzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En mantıklısı hocam dır ne resmi nede çok samimi
    Bak onu unuttum, zaman zaman kullanıyorum.
  • 19-10-2020, 13:53:01
    #13
    Google 1. Sayfa Garantili
    Hocam şeklinde hitap etmeye başladıysa bir kişi oradan %90 iş geliyor.
    Kanka diye muhabbete girdiyse 1-2 saat soru sorar ya alır ya almaz
  • 19-10-2020, 13:53:06
    #14
    kanka ayağı
  • 19-10-2020, 13:53:43
    #15
    Qui non proficit, deficit
    "hocam" kullanmayanla ticaret yapmayalım 😂😂
  • 19-10-2020, 13:58:57
    #16
    agrzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aha tokatladı 😂
    : D
  • 19-10-2020, 13:59:17
    #17
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "hocam" kullanmayanla ticaret yapmayalım 😂😂
    Bence de hocam.
  • 19-10-2020, 14:06:52
    #18
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    “Kral” diye lafa girenden korkacaksın