Tural Abiyev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimseye kanka, dostum demem. Uzun zamandır tanıdığım birkaç kişiye ismiyle hitap ederim. Geçen gün birisi var tutturmuş kardeşim, kardeşim. Bazıları söylediğiniz gibi kanka, bilmem ne diye hitap ediyor. En iyisi mesafeyi koruyarak sizli, bizli hitap etmektir.
En mantıklısı hocam dır ne resmi nede çok samimi