Valla doğru geçen sene çalıştığım bir oto beğeni satan çocuk vardı, beğeniler sıkıntıya girince çalışmamaya başladım sonrasında tüm müşterilerime mesaj göndermiş benden düşük fiyata. Yani hangi ticaret ahlakına sığar bu yaptığı bir şey demek istemiyorum.