Arkadaşlar dikkatimi çektide neden r10da wpden konuşurken knka diye hitap eden kişiler birbirini tokatmaya çalışıyor veya mağdur bırakıyor gördüğüm şikayet konularının %50 lik bir kısmı o şekilde 😂