Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Limited mi şahıs mı ???
22
●642
- 09-10-2020, 22:53:54Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam şahıstan zıplayıp ltd ye geçemiyorsun diye biliyorum ki şahıso kapatıp yeni ltd açman lazım bu senin yıllık yaptığın şahısta kârı vs vs. Hep silmek demek. İlk kez açıcaksan ve benim net gelir vergim yani 100 tl satış yaptın %18 i çık 82 tl sana kalıyor bu paranın %18 inden başlıyor %35 ine kadar devlet senin kazancına göre alıyor. 75.000 tl avantajı var ilk şirket kurulumunda bunu dene gelir vergisi verme limited de %44 e yakın devlet kârını alıyor bildiğim bunlar kendi şirketim dolayısıyla eksisi doğrusunu muhasebeci daha iyi bilir
- 09-10-2020, 22:57:16Limiteddevergi oranı maksimum 22 diye duydum hocam 44 ne utanmasalar yarısını alcaklarkerimoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Aynen şahıstan limitede zıplanmıyor kapanış vermek gerekiyor biliyorum ama şunu merak ediyorum trendyol n11 gibi pazaryerlerinde satış yapıyoruz ciromuz yükseldi ve şahısı kapatıp limitede geçmek istedik diyelim sıfırdan mı mağaza açmak gerekiyor yoksa sanal pazar yerleri bu geçiş sürecini yapıyorlar mı ?mağaza puanı yorumları gider yoksa - 09-10-2020, 22:58:03Üyeliği durdurulduşahıs firmasını pat diye kapatabilirsin, diğerleri yorarMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-10-2020, 22:58:36KapatabiliyorMUŞSUN onu bende merak ettim sonuçta devlet 1 yıl bağkur ediyor sonra borçlanmayalımMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2020, 21:42:28
- 12-10-2020, 11:29:32Firma türleri ve kuruluşlari ile ilgili detayli bilgi alabilirsiniz.
