• 09-10-2020, 22:46:28
    #1
    Sizce hangisi daha iyi limited mi şahıs firması mı?
    Yaş20 şahısta genç girişimci olayından faydalanabiliyorum
    Ama vergi oranına bakınca limited %22 iken şahısta daha fazla sizce hangisi
  • 09-10-2020, 22:47:41
    #2
    Genç girişimci desteği bitesiye kadar şahıs daha sonra limited.
  • 09-10-2020, 22:48:20
    #3
    GT7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kazancına göre değişiyor limited yıllık şahısa göre çok fazla masrafı var bilgin olsun
  • 09-10-2020, 22:48:42
    #4
    Eskiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genç girişimci desteği bitesiye kadar şahıs daha sonra limited.
    1yıl bağkur bitene kadar mı
  • 09-10-2020, 22:49:04
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1yıl bağkur bitene kadar mı
    evet
  • 09-10-2020, 22:49:38
    #6
    kerimoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazancına göre değişiyor limited yıllık şahısa göre çok fazla masrafı var bilgin olsun
    Şu kadar cirodan sonra veya şu kadar net kârdan sonea limitede geç diyebilirmisin?sayı verebilir misin
  • 09-10-2020, 22:50:58
    #7
    Önce şahıs açıp, sonrasında ise gerekli sermaye oluşunca LTD dönüştürebilirsiniz.
  • 09-10-2020, 22:51:54
    #8
    MertcanK8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce şahıs açıp, sonrasında ise gerekli sermaye oluşunca LTD dönüştürebilirsiniz.
    Gerekli sermaye ne kadar mesela
  • 09-10-2020, 22:52:34
    #9
    Arkadaşlar peki şahıs firması oluşturduk diyelim. Bir yıl bağkurumuzu da devlet ödedi. Sonrasında şirketimin borcu yoksa eğer pat diye kapatabiliyor muyum? Yoksa çok fazla detayı var mı ve param gider mi?